Wednesday, March 26, 2014

Simposium Perniagaan Maya, merupakan satu medium yang mempertemukan Usahawan Online dan Usahawan Offline. Dengan pertemuan tersebut akan melahirkan satu ikatan ukhuwah dalam menzahirkan peluang baru mahupun melebarkan jaringan pemasaran.

Selama ini usahawan online dan usahawan offline berada di dalam dimensi tersendiri dan kurang berinteraksi disebabkan berada di dalam paksi yang berbeza. Perlu ada satu medium atau platform yang dapat mempertemukan kedua usahawan ini.

Zahirnya Simposium ini bakal mencerna idea baru dikalangan usahawan itu sendiri. Potensi itu tetap ada tetapi bagaimana ianya tercetus bergantung kepada hubungan dan jaringan usahawan itu sendiri. Tanpa ada salam perkenalan dan tanpa inisiatif dari usahawan itu sendiri, ia kekal rahsia.

Ini yang cuba diketengahkan di dalam Simposium Perniagaan Maya itu sendiri. Simposium diwujudkan hanya sebagai platform atau medium pertemuan dikalangan usahawan online dan usahawan offline. Selain mewujudkan penjualan dikalangan usahawan itu sendiri, prospek dikalangan usahawan dan pembeli akan meninjau dan mencari peluang yang dapat memberi keberuntungan kepada semua pihak.

0 comments :

Post a Comment