Thursday, March 20, 2014

Bisnes yang bagaimana yang sesuai melibatkan diri dalam Simposium Perniagaan Maya ini. Sebenarnya, semua bisnes yang ada layak untuk melibatkan diri dalam Simposium tersebut.

Pelbagai kategori dikenalpasti samada usahawan Online mahupun usahawan Offline. Apa yang penting adalah bagaimana Simposium ini dapat membantu usahawan menaiktaraf bisnes masing masing melalui ikatan yang terjalin dikalangan usahawan.

Selain dari meningkatkan jualan produk sebaik baiknya difikirkan apakah kelebihan disebalik Simposium. Apakah yang membezakan Simposium ini dengan lain lain karnival yang ada. Kalau setakat duduk dan menjual di dalam kawasan booth, ia tidak memberi sebarang kelebihan. Apa yang kami cuba ketengahkan adalah terdapat pelbagai kelebihan dikalangan usahawan itu sendiri dan bagaimana usahawan tersebut mengambil peluang disitu.

Saling berkenalanlah sesama usahawan yang mempunyai kepakaran masing masing, samada usahawan online dan usahawan offline. Bagaimana dengan hubungan ukhuwah ini akan mencetuskan fenomena dalam dunia bisnes anda. Mungkinkah bisnes anda akan berubah dalam dimensi lain. Menerjah bisnes offline anda ke dunia maya atau bisnes maya anda ke dunia realiti bisnes.




0 comments :

Post a Comment